Wednesday 20 January 2010

List in Swedish


jag är beroende av kaffe med sojamjölk och vispgrädde, mackor med ost, mycket ost. BÖCKER! Kärlek och kramar.
jag gillar människor som inspirerar mig.
jag äter väldigt ofta. Favoriter: mackor, glass (you know it; Ben & Jerry's eller Häagen Dazs), naturgodis, allt med ost.
jag säger ja till
en kopp kaffe till. Ett gäng nya böcker... Ett SMEG kylskåp...
jag ger mig sällan in i saker som drar ner mig
jag duktig på att läsa massa olika böcker samtidigt. Baka. Laga mat. Städa.Ta hand om barn (och vuxna)
jag stör mig på jobbiga männsikor.
jag läser vart jag än går. Det finns alltid minst en bok i min väska. Eller i min hand.
jag är vackrast när jag är nyvaken med rufsigt hår.
jag skrattar mycket.
jag är en typisk nörd. Boknörd. Designnörd. Baknörd.
jag har aldrig jag vet inte...
jag är lycklig med vänner och familj.
jag trivs inte med vad det nu är min kropp håller på med.
jag är dålig på att prata med folk jag inte känner på telefon.
jag är rädd att förlora fler av de som betyder mest.
jag älskar att få njuta av livet. De enkla sakerna.
jag uppskattar när jag blir ihågkommen.
jag tror på mycket men inte på kartor och inte på väderleksrapporter.

No comments:

Post a Comment